Yenilik Yönetimi ve İnovasyon

Eğitimin Amacı
- Yenilik ve inovasyon kavramlarını yeniden tanımlamak, - Yeni ürün/yeni hizmet dışında yer alan; müşteri ilişkileri, kanal, maliyet yapısı, temel faaliyetler, temel ortaklıklar gibi alanlarda da nasıl yenilik yapılabileceğini örneklerle açıklamak. - Katılımcıların eğitimden kendi sorumluluk alanlarında yenilik/inovasyon yapabilecekleri altyapı ve araçları öğrenerek ayrılmalarını sağlamak.
Yenilik Yönetimi ve İnovasyon
30.01.2021 10:00 • 30.01.2021 16:00 • 1 gün
- İnovasyon kavramı nedir? İnovasyon türleri nelerdir? - İnovasyon ile yenilik arasındaki farkı - İnovasyonun günümüz iş dünyasında önemini - İnovasyon türlerini ve her birinin kullanım alanını - İnovasyonu sistematize edebilir miyiz? Adım adım inovasyon süreci. - İş Modeli İnovasyonu: Temel Bileşenler - İş Modeli inovasyonun diğer inovasyon türlerine göre sağladığı avantajları, - İş fikirlerinin nasıl iş modeline dönüştürülmesi - Değer Önerisi Analizi - Müşteri Segmentinin Belirlenmesi - Kanal, Müşteri İlişkileri ve Gelir Akışı yönetimi - Temel Kaynak, Temel Faaliyet, Temel Ortaklılar ve Maliyet Yapısının yönetimi. - Farklı İş Modeli şablonlarını ve her birinin pratikteki kullanım alanlarını, - Uzun Kuyruk, Freemium, Çok Taraflı Platformlar - Oluşturulan iş modellerinin nasıl hayata geçirilmesi - İş dünyasından başarılı örneklerin analizi. |
Orta ve üst kademe yöneticiler.