Eğitimin Amacı

- Yenilik ve inovasyon kavramlarını yeniden tanımlamak, - Yeni ürün/yeni hizmet dışında yer alan; müşteri ilişkileri, kanal, maliyet yapısı, temel faaliyetler, temel ortaklıklar gibi alanlarda da nasıl yenilik yapılabileceğini örneklerle açıklamak. - Katılımcıların eğitimden kendi sorumluluk alanlarında yenilik/inovasyon yapabilecekleri altyapı ve araçları öğrenerek ayrılmalarını sağlamak.

Yenilik Yönetimi ve İnovasyon

30.01.2021 10:00 • 30.01.2021 16:00 • 1 gün

- İnovasyon kavramı nedir? İnovasyon türleri nelerdir?

- İnovasyon ile yenilik arasındaki farkı

- İnovasyonun günümüz iş dünyasında önemini

- İnovasyon türlerini ve her birinin kullanım alanını

- İnovasyonu sistematize edebilir miyiz? Adım adım inovasyon süreci.

- İş Modeli İnovasyonu: Temel Bileşenler

- İş Modeli inovasyonun diğer inovasyon türlerine göre sağladığı avantajları,

- İş fikirlerinin nasıl iş modeline dönüştürülmesi

- Değer Önerisi Analizi

- Müşteri Segmentinin Belirlenmesi

- Kanal, Müşteri İlişkileri ve Gelir Akışı yönetimi

- Temel Kaynak, Temel Faaliyet, Temel Ortaklılar ve Maliyet Yapısının yönetimi.

- Farklı İş Modeli şablonlarını ve her birinin pratikteki kullanım alanlarını,

- Uzun Kuyruk, Freemium, Çok Taraflı Platformlar

- Oluşturulan iş modellerinin nasıl hayata geçirilmesi

- İş dünyasından başarılı örneklerin analizi.


Orta ve üst kademe yöneticiler.