Eğitimin Amacı

Konvansiyonel medyanın zayıflaması, gelişen yeni dijital teknolojiler, akıllı telefonlar, artırılmış gerçeklik, giyilebilir teknolojiler ve güçlenen yeni müşteri pazarlamayı dijitalleşme yönünde stratejik değişime zorlamaktadır. “Pazarlamada Dijital Dönüşüm ve Sosyal Medyada Marka Yönetimi” başlıklı eğitimin temel amacı, dijital pazarlamanın ve sosyal medyada marka yönetiminin yeni kurallarını anlatırken, katılımcıların müşterilerine doğrudan ulaşmak için elektronik pazarlama, bloglar, video blog, youtube ile sosyal medya yönetimi, viral pazarlama, mobil pazarlama ve online medyadan nasıl faydalanılacağına yönelik gerekli düşünsel platformu oluşturabilmektir. Bu ana amaç doğrultusunda eğitimin bir diğer yan amacı, tüm dünyaya doğrudan ulaşabileceğimiz bir dijital çağda çok büyük paralar harcamadan dijital pazarlamayı etkin kullanarak insanların dikkatini doğru içerik ve sosyal medya uygulamalarıyla çekmeyi başarabilmek için gerekli kavramsal ve uygulamaya ilişkin en güncel yaklaşımların katılımcılara aktarılmasını gerçekleştirmektir.

Pazarlamada Dijital Dönüşüm ve Sosyal Medyada Marka Yönetimi

08.12.2023 10:00 • 09.12.2023 16:00 • 2 gün

- Yeni Ekonomi Nedir?

- Dijital Çağda Pazarlama

- Pazarlamada Dijital Dönüşüm ve Pazarlamanın Yeni Kuralları

- Pazarlama 4.0

- E-Posta Pazarlama

- Markaların Dijital Dönüşümü ve Sosyal Medya Pazarlama

- Dijital Platformlar ve Sosyal Ağlar

- Deneyimsel Pazarlama

- Dijital Medyada Pazarlama Stratejileri

- Yeni Dijital Tüketici Davranışları ve Yeni Nesil Pazarlama

- Mobil Pazarlama

- Sosyal Medyada Marka İletişimi

- Sosyal Medyada Marka Yönetimi

- İçerik Pazarlama

Üye bankalarımızın pazarlama, pazarlama iletişimi, satış ve marka profesyonelleri katılabilir.