Eğitimin Amacı

Pandemi döneminde değişen Müşteri Şikayet Yönetimine nasıl adapte olacağımız, akışlarımızda neleri değiştirmemiz ve müşterilerimize nasıl hizmet vermemiz gerektiği anlatılacaktır.

Pandemi Süreciyle Birlikte Müşteri Şikayeti Yönetimi

24.04.2021 10:00 • 24.04.2021 16:00 • 1 gün

             Şikayet Yönetiminde Dünya’da ve Ülkemizde neler oldu?

             Müşteri Beklentileri Nasıl Değişti?

             Müşteri Şikayet Yönetimi Akışların Gözden Geçirilmesi,

             Şikayet Yolculuğunu “İyileştirmek” için atılacak adımlar,

             Şikayet Yönetiminde «Süreklilik»,

             Pandemi Bize Neleri Öğretti,


Müşteri Şikayetleri ile ilgilenen birimlerin çalışanları ve yöneticileri