Eğitimin Amacı

Kurum imajını yansıtan ilk iletişim aşaması olan telefonda iletişimin öneminin üzerinde durulan bu programda, telefonda kullanılan teknikler gözden geçirilerek, geliştirilebilecek yönlerin belirlenmesi ve çeşitli çözüm yollarının ortaya konulması amaçlanmaktadır. Programın öncelikli hedefi; katılımcıları, etkili telefon görüşme tekniklerini kullanarak müşteri memnuniyetini, bağlılığını ve satışları arttırmak konusunda yetkin hale getirmektir.

Pandemi Sürecinde Telefonda İletişim ve Problem Çözme Teknikleri

05.03.2021 10:00 • 06.03.2021 16:00 • 2 gün

nisan
2025

PazSalÇarPerCumCumPaz
31
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
1
2
3
4

• Giriş ve Tanışma

• Globalleşme ve Değişen Dünya

⊃ Farklılığı Nasıl Yaratabiliriz ⊃ Pazarlama Yaklaşımı ⊃ Müşteri Tatmini-Mutluluğu • İşimiz Satış ⊃ Satış Testi: Doğru Mu? Yanlış Mı? ⊃ Müşterimiz Ne Bekler? ⊃ Satışta Olmazsa Olmazlar

• İletişim boyutu ve telefonda iletişim

⊃ İletişim Yapısı ve Engelleri ⊃ İletişim Boyutları; Ebeveyn, Yetişkin ve Çocuk

• Telefonda problem çözme teknikleri ⊃ Nedenlerin Sorgulanması ⊃ Faydanın Sunumu/ Müşteriye Yansıtılması İçin Yönlendirme • Telefonda İkna Becerileri ⊃ Mantıksal Nedenler ve Malzemeler ⊃ Olumlu ve Olumsuz Manevi Uyarımlardan Çıkarak Kişiyi İkna Etmek ⊃ İknanın Aşamaları ⊃ Vazgeçme Benden...

• Algılamanın Boyutları ⊃ Esneklik ⊃ Müşterinin Farkında Olmak

• Satış Profesyoneli

• Satış Süreci

• Satış, Satışla Bitmeyen Bir Süreçtir

⊃ Hatırlatmalar ⊃ Başarı Engelleri ⊃ Başarı Destekleri • Değerlendirme ve kapanış

Eğitim programımız, müşteri ile telefonla iletişim kuran personel dolayısıyla ağırlıklı olarak çağrı merkezi çalışanları, telefonla satış ve pazarlama yapan kişiler, ön büro içinde görev alan çalışanlar için tasarlanmıştır.