• Giriş ve Tanışma
• Globalleşme ve Değişen Dünya
⊃ Farklılığı Nasıl Yaratabiliriz ⊃ Pazarlama Yaklaşımı ⊃ Müşteri Tatmini-Mutluluğu • İşimiz Satış ⊃ Satış Testi: Doğru Mu? Yanlış Mı? ⊃ Müşterimiz Ne Bekler? ⊃ Satışta Olmazsa Olmazlar
• İletişim boyutu ve telefonda iletişim
⊃ İletişim Yapısı ve Engelleri ⊃ İletişim Boyutları; Ebeveyn, Yetişkin ve Çocuk
• Telefonda problem çözme teknikleri ⊃ Nedenlerin Sorgulanması ⊃ Faydanın Sunumu/ Müşteriye Yansıtılması İçin Yönlendirme • Telefonda İkna Becerileri ⊃ Mantıksal Nedenler ve Malzemeler ⊃ Olumlu ve Olumsuz Manevi Uyarımlardan Çıkarak Kişiyi İkna Etmek ⊃ İknanın Aşamaları ⊃ Vazgeçme Benden...
• Algılamanın Boyutları ⊃ Esneklik ⊃ Müşterinin Farkında Olmak
• Satış Profesyoneli
• Satış Süreci
• Satış, Satışla Bitmeyen Bir Süreçtir
⊃ Hatırlatmalar ⊃ Başarı Engelleri ⊃ Başarı Destekleri • Değerlendirme ve kapanış