1. Hizmet Yönetimi a. Hizmet Nedir? Hizmet Yönetimi Nedir? b. Hizmet Yönetimindeki Roller, Süreçler ve Fonksiyonlar c. Süreç Modeli 2. Hizmet Yaşam Döngüsü a. Hizmet Stratejisi, Tasarımı, Geçişi, Operasyonu ve Sürekli İyileştirme 3. Hizmet Stratejisi a. Tanımlar, Süreçler ve Fonksiyonlar 4. Hizmet Tasarımı a. Tanımlar, Süreçler ve Fonksiyonlar 5. Hizmet Geçişi a. Tanımlar, Süreçler ve Fonksiyonlar 6. Hizmet Operasyon a. Tanımlar, Süreçler ve Fonksiyonlar 7. Sürekli İyileştirme 8. ITIL V3 – V4 Karşılaştırması |
Bilgi Teknolojileri, İç Kontrol, Teftiş, Risk Yönetimi,
Kalite birimlerinde çalışan yöneticiler, hizmet masası çalışanları, Bilgi
Sistemleri ve süreç denetçileri, sistem ve uygulama destek ekipleri, BT Risk
Yönetiminde sorumlu çalışanlar, kalite ve süreçlerden sorumlu ekipler, sistem
analistleri, yazılım geliştirme ekipleri, bilgi güvenliği çalışanları ve proje
yöneticileri katılabilir.