Eğitimin Amacı

Banka personelinin engelli müşteri ve vatandaşlarımıza, Bankanın ürün ve hizmetlerinin sunarken; nelere dikkat etmesi gerektiği, hangi durumlarda ne tarz beden dili ve işaret fonksiyonlarını kullanması yönünde 2 gün süreli “uygulama ağırlıklı” bir eğitim gerçekleştirilmesi amaçlanmaktadır.

İşitme ve Konuşma Engellileri İçin Banka İşaret Dili Eğitimi

08.01.2026 10:00 • 10.01.2026 16:00 • 3 gün

  Parmak alfabesi

  Aile ve Çevresi

  Zaman ve Dilimleri

  Taşıtlar ve Trafik

  Sayılar işaret

  Meslekler

  Renkler

  Yönler-Hava ve Coğrafya

  Sözlük Kelime Çeşitleri

  İsimler

  Zıt Anlamlılar

  Fiiller

Sıfatlar

  Günlük Konuşma ve Soru Cümleleri

  Yüz, mimik, vücut dili ve el pratik çalışmaları

  Bankacılık Hizmetlerinde Kullanılan; Araç ve Gereçler, Terimler, İfade Biçimleri, Uygulama Çalışmaları


Bankaların şubelerinde ve çağrı merkezlerinde engelli müşterileri karşılayacak; gişe,  bireysel bankacılık ya da çağrı merkezi çalışanları personeli katılabilir.