Eğitimin Amacı

Dünya, WEB 5.0’a, blockchain’e, kripto varlıklara, yepyeni bir finansal sisteme, sosyal puan temelli yönetişime, evrensel temel gelir uygulamalarına, kuantum bilişime geçmeye başlamış durumda. Geçmişte buhar makinasının, elektriğin, transistörün, bilgisayarın, internetin keşfi ile geldiğimiz gibi bugün de yapay zekâ teknolojisi ile bambaşka bir bankacılık düzenine ve katılım bankacılığı formuna doğru yol almaktayız. Bankacılık ve finans sisteminde çalışanların yaptığı hemen her şeyi yapabilecek yapay zekâ seviyesinin 2030‘lara kadar tümüyle hayatımıza girmiş olması, değişimin ana itici gücü olacaktır. Katılım Bankaları’nın pazardaki değişimleri öngörerek, riskleri kontrol ederek nasıl güçlü stratejiler geliştirebileceklerine yönelik gerekli düşünsel platformu oluşturabilmek eğitimin ana amacını oluşturmaktadır. Bu ana amaç doğrultusunda eğitimin bir diğer yan amacı, Katılım Bankacılığının geleceği kazanabilmesi için yapay zekâ, robotik teknolojiler ve otomasyonun sektörü yönlendirmekte oynadığı önemli rolü anlatmaktır. Bu süreçte, Katılım Bankacılığında yeni trendleri takip ederek, dijitalleşen para yönetimi ve ödeme sistemleri, finansal teknoloji şirketleri ve merkeziyetsiz finans işlemleri, mikro yatırım ve kripto uygulamaları şeklinde birçok yeni alanda gerekli kavramsal ve uygulamaya ilişkin en güncel yaklaşımların katılımcılara aktarılması hedeflenmektedir.

Dijitalleşme ve Yapay Zekâ Odaklı Pazarlama Eğitimi

12.03.2026 10:00 • 13.03.2026 16:00 • 2 gün

Dijital Dönüşüm Ekonomisi

Dijitalleşme ve Yapay Zekâ Odaklı Katılım Bankacılığı

Çekişmesiz Pazar Alanı Geliştirmek ve Rekabeti Etkisiz Kılmak

Teknopoli Şirketleri ve Özellikleri

Yeni Dijital Dönüşüm Ofisleri

Chatbot Sisteminin Üstünlükleri

Teknoloji Yönetimi

AI Agent Nerelerde Kullanılır

Yapay Zekâ Odaklı Pazarlama

Yapay Zekâ Endeksli İçerik Pazarlaması

Yapay Zekâ ile Davranışsal Hedefleme

AI Temelli İçerik Üretimi

Yapay Zekâ ve Sanal Etkileyici Pazarlama

Dijital Küratörlük

Yeni Medya

Yapay Zekâ ve İş Zekâsı Platformları


Katılım Bankalarında çalışan pazarlama, pazarlama iletişimi, satış ve marka profesyonelleri katılabilir.