Eğitimin Amacı

Katılımcıların, müşteri deneyimi yönetiminin kurumun uzun vadeli hedeflerine etkisinin önemini fark etmeleri amaçlanır. Katılımcılar, ürün ve hizmetleri sürekli geliştirme ve rekabet avantajını yakalamak için bütünsel bir müşteri bakış açısı kazanır.

Müşteri Deneyimi Yönetimi

06.02.2026 10:00 • 07.02.2026 16:00 • 2 gün

Müşteri Deneyimini Gelişimi Müşteri Deneyimi Odaklı Dönüşüm Müşteri Deneyimi Fazları

Müşteri Deneyimi Stratejisi ve Marka Vaadi

Müşteri Deneyimi Stratejisi Oluşturma Stratejinin Uygulanmasında Çalışanın Rolü Müşteri Gibi Düşünme

Marka Değer Önerisi ve Marka Misyonu

Müşteri Yolculuğu Haritalama

Müşteri Yolculuğu Haritalamanın İlkeleri ve Önceliklendirme

Müşteri Deneyimi Ölçüm İlkeleri

Müşterinin Sesini Dinleme Müşteri Deneyimini Geliştirme Müşteri Odaklı Kültür

Aksiyon Belirleme


Müşteri Deneyimi Yönetimi; müşteri deneyimi, pazarlama, satış, insan kaynakları, bilgi teknolojileri, operasyon, ürün geliştirme, ürün yönetimi, CRM, veri yönetimi, analitik, hukuk, uyum, risk yönetimi, dijital, süreç yönetimi, proje yönetimi, strateji, satın alma gibi tüm birimler ve ünvanlara uygundur.