Müşteri Deneyimi Yönetimi
Eğitimin Amacı
Katılımcıların, müşteri deneyimi yönetiminin kurumun uzun vadeli hedeflerine etkisinin önemini fark etmeleri amaçlanır. Katılımcılar, ürün ve hizmetleri sürekli geliştirme ve rekabet avantajını yakalamak için bütünsel bir müşteri bakış açısı kazanır.
Müşteri Deneyimi Yönetimi
06.02.2026 10:00 • 07.02.2026 16:00 • 2 gün
Müşteri Deneyimini Gelişimi Müşteri Deneyimi Odaklı Dönüşüm Müşteri Deneyimi Fazları
Müşteri Deneyimi Stratejisi ve Marka Vaadi
Müşteri Deneyimi Stratejisi Oluşturma Stratejinin Uygulanmasında Çalışanın Rolü Müşteri Gibi Düşünme
Marka Değer Önerisi ve Marka Misyonu
Müşteri Yolculuğu Haritalama
Müşteri Yolculuğu Haritalamanın İlkeleri ve Önceliklendirme
Müşteri Deneyimi Ölçüm İlkeleri
Müşterinin Sesini Dinleme Müşteri Deneyimini Geliştirme Müşteri Odaklı Kültür
Aksiyon Belirleme
Müşteri Deneyimi Yönetimi; müşteri deneyimi, pazarlama,
satış, insan kaynakları, bilgi teknolojileri, operasyon, ürün geliştirme, ürün
yönetimi, CRM, veri yönetimi, analitik, hukuk, uyum, risk yönetimi, dijital,
süreç yönetimi, proje yönetimi, strateji, satın alma gibi tüm birimler ve
ünvanlara uygundur.