Dijital Pazarlamada Yeni Trendler Ve Geleceği Kazandıran Stratejiler

Eğitimin Amacı
Pazarlamada yeni trendleri ve gelişmeleri takip etmek; daha yüksek gelirler ve kârlar, yeni ürünler, iş geliştirme ve yeni pazarlar yaratma konusunda temel çıkış noktasıdır. “Pazarlamada Yeni Trendler ve Geleceği Kazandıran Stratejiler” başlıklı eğitimin temel amacı, Katılım Bankaları’nın rekabetçi zekalarını kullanarak, pazardaki değişimleri öngörerek, riskleri kontrol ederek nasıl güçlü stratejiler geliştirebileceklerine yönelik gerekli düşünsel platformu oluşturabilmektir. Bu ana amaç doğrultusunda eğitimin bir diğer yan amacı, Katılım Bankacılığının geleceği kazanabilmesi açısından pazarlamanın kurumsal stratejileri yönlendirmekte oynadığı önemli rolü anlatmaktır. Bu süreçte, Katılım Bankaları’nın pazarlamadaki yeni trendleri takip ederek tüketicilerin beklentilerini sürekli olarak karşılayabilmeleri için gerekli kavramsal ve uygulamaya ilişkin en güncel yaklaşımların katılımcılara aktarılması hedeflenmektedir.
Dijital Pazarlamada Yeni Trendler Ve Geleceği Kazandıran Stratejiler
23.05.2025 10:00 • 24.05.2025 16:00 • 2 gün
- İşletmelerde Dijitalleşme ve Blok Zinciri Teknolojisi Yönlü Kültürel Değişim
- Yeni Ekonomi Sürecinde Yaşanan Değişimler ve Pazarlama
- Pazarlama Anlayışındaki Gelişmeler
- Yeni Dijital Kanallarda Pazarlamanın Değişen Rolü
- Postmodern Pazarlama
- Değer Pazarlaması
- Müşteri Deneyimi Yönetimi
- Bilişim Ekonomilerinde Pazarlamanın Temelleri
- Veri Tabanlı Pazarlama
- Pazarlamada Büyük Veri Yönetimi
- Toplum5.0 ve Süper Akıllı Toplum
- Paylaşım Ekonomisinin Özellikleri
- Metaverse Evreninde Simülasyon Kuramı
- Metaverse Evreninde Dijital İkizlerin Yükselişi
- Katılım Bankacılığında Nöroliderlik
- Katılım Bankacılığında Dijital Medeniyeti Kucaklamak
- Ödeme Sistemleri ve Elektronik Para Kuruluşları
Katılım Bankalarında çalışan pazarlama, pazarlama iletişimi,
satış ve marka profesyonelleri katılabilir.