Ne söyleyeceğimizi bilmek, Nasıl söyleyeceğini düşünmek, Basitçe anlatmak, Akıcı konuşmak, Göz teması kurmak Anlamak ve anlaşılmak; Anlamak, Anlaşılmak, Hayatı Kolaylaştırmak, Doğru İletişim, İletişim beceriler – davranışlar; Güven, Üslup, Lütfen, Üretken Çözümler, Memnun, Saygı, Empati Sağlıklı iç iletişim; kişinin kendisiyle barışık olması, öz güven Motivasyon ve motivasyonu etkileyen kişisel özellikler; Dürüstlük, sevgi, saygı, güvenlik duygusu, uyumlu karakter örneği olmak, Ahenk, şeffaflık, İletişim ve insan ilişkileri; Empati, Tolerans, nezaket, üslup, Etkili dinleme ve konuşma becerileri, karşımızdakini olduğu gibi kabul etme… İşyerinde iletişim becerileri: Davranışlarına göre insan tipleri; Nazik, Kavgacı, Mevzuatı karışık bulanlar, Münakaşacı, Şüpheci, Telaşlı , Çekingen, Akıl Hastaları , Vatandaşı Başarılı Bir Şekilde Karşılama Yöntemleri; Selamlama, Vatandaşı Nasıl Dinlemeliyiz, Personelin görünüşü/Giyim – Bakım-Temizlik, Teşkilatın Halka Görünüşü,Güven Verici Olma, Aydınlık ve Ferahlık, Düzen, |