Eğitimin Amacı

Katılımcıların, müşteri deneyimi yönetiminin kurumun uzun vadeli hedeflerine etkisinin önemini fark etmeleri amaçlanır. Katılımcılar, ürün ve hizmetleri sürekli geliştirme ve rekabet avantajını yakalamak için bütünsel bir müşteri bakış açısı kazanır.

Müşteri Deneyimi Yönetimi

13.03.2025 10:00 • 14.03.2025 16:00 • 2 gün

·         Müşteri Deneyimini Gelişimi Müşteri Deneyimi Odaklı Dönüşüm Müşteri Deneyimi Fazları

·         Müşteri Deneyimi Stratejisi ve Marka Vaadi

·         Müşteri Deneyimi Stratejisi Oluşturma Stratejinin Uygulanmasında Çalışanın Rolü Müşteri Gibi Düşünme

·         Marka Değer Önerisi ve Marka Misyonu

·         Müşteri Yolculuğu Haritalama

·         Müşteri Yolculuğu Haritalamanın İlkeleri ve Önceliklendirme

·         Müşteri Deneyimi Ölçüm İlkeleri

·         Müşterinin Sesini Dinleme Müşteri Deneyimini Geliştirme Müşteri Odaklı Kültür

·         Aksiyon Belirleme

Müşteri Deneyimi Yönetimi; müşteri deneyimi, pazarlama, satış, insan kaynakları, bilgi teknolojileri, operasyon, ürün geliştirme, ürün yönetimi, CRM, veri yönetimi, analitik, hukuk, uyum, risk yönetimi, dijital, süreç yönetimi, proje yönetimi, strateji, satın alma gibi tüm birimler ve ünvanlara uygundur.