Pazarlamada Dijital Dönüşüm ve Sosyal Medyada Marka Yönetimi

Eğitimin Amacı
Konvansiyonel medyanın zayıflaması, gelişen yeni dijital teknolojiler, artırılmış gerçeklik, genişletilmiş gerçeklik, singularity, kuantum bilgisayarlar, giyilebilir teknolojiler, yapay zekâ ve robotik teknolojiler pazarlamayı dijitalleşme yönünde stratejik değişime zorlamaktadır. “Pazarlamada Dijital Dönüşüm ve Sosyal Medyada Marka Yönetimi” başlıklı eğitimin temel amacı, dijital pazarlamanın ve sosyal medyada marka yönetiminin yeni kurallarını anlatırken, katılımcıların müşterilerine doğrudan ulaşmak için algoritmik pazarlama, bloglar, podcast, video blog, youtube ile sosyal medya yönetimi, viral pazarlama, blockcahin, fintech, Web 3.0 ve Web 4.0’dan nasıl faydalanılacağına yönelik gerekli düşünsel platformu oluşturabilmektir. Bu ana amaç doğrultusunda eğitimin bir diğer yan amacı, tüm dünyaya doğrudan ulaşabileceğimiz bir dijital çağda çok büyük paralar harcamadan dijital pazarlamayı etkin kullanarak insanların dikkatini doğru içerik ve sosyal medya uygulamalarıyla çekmeyi başarabilmek için gerekli kavramsal ve uygulamaya ilişkin en güncel yaklaşımların katılımcılara aktarılmasını gerçekleştirmektir.
Pazarlamada Dijital Dönüşüm ve Sosyal Medyada Marka Yönetimi
20.12.2024 10:00 • 21.12.2024 16:00 • 2 gün
- Yeni Ekonomi Nedir?
- Dijital Çağda Pazarlama
- Pazarlamada Dijital Dönüşüm ve Pazarlamanın Yeni Kuralları
- Pazarlama6.0
- Yapay Zekâ, Makine Öğrenmesi ve Derin Öğrenme
- Markaların Dijital Dönüşümü ve Sosyal Ağlar
- Dijital Platformlar, Singularity ve Teknolojik Teklik
- Algoritmik Pazarlama
- Dijital Medyada Pazarlama Stratejileri
- Yeni Dijital Tüketici Davranışları ve Yeni Nesil Pazarlama
- Web 3.0, Web 4.0 ve Metaverse Pazarlama
- Sosyal Medyada Marka İletişimi
- Sosyal Medyada Marka Yönetimi
- İçerik Pazarlama
Üye bankalarımızın pazarlama, pazarlama iletişimi, satış ve marka profesyonelleri katılabilir.