Eğitimin Amacı

Banka personelinin engelli müşteri ve vatandaşlarımıza, Bankanın ürün ve hizmetlerinin sunarken; nelere dikkat etmesi gerektiği, hangi durumlarda ne tarz beden dili ve işaret fonksiyonlarını kullanması yönünde 2 gün süreli “uygulama ağırlıklı” bir eğitim gerçekleştirilmesi amaçlanmaktadır.

İşitme ve Konuşma Engellileri İçin Banka İşaret Dili Eğitimi

12.12.2024 10:00 • 14.12.2024 16:00 • 3 gün

  Parmak alfabesi

  Aile ve Çevresi

  Zaman ve Dilimleri

  Taşıtlar ve Trafik

  Sayılar işaret

  Meslekler

  Renkler

  Yönler-Hava ve Coğrafya

  Sözlük Kelime Çeşitleri

  İsimler

  Zıt Anlamlılar

  Fiiller

Sıfatlar

  Günlük Konuşma ve Soru Cümleleri

  Yüz, mimik, vücut dili ve el pratik çalışmaları

  Bankacılık Hizmetlerinde Kullanılan; Araç ve Gereçler, Terimler, İfade Biçimleri, Uygulama Çalışmaları

NOT : Eğitimde ikili diyalog ve yoğun uygulama çalışmaları yer alacağı için katılımcı kameralarının açık olması zorunludur. Bu nedenle, eğitim öncesinde kamera donanım kontrolünün yapılması önem arz etmektedir. 

Bankaların şubelerinde ve çağrı merkezlerinde engelli müşterileri karşılayacak; gişe,  bireysel bankacılık ya da çağrı merkezi çalışanları personeli katılabilir.