Dijital Pazarlamada Yeni Trendler Ve Geleceği Kazandıran Stratejiler

Eğitimin Amacı
Pazarlamada yeni trendleri ve gelişmeleri takip etmek; daha yüksek gelirler ve kârlar, yeni ürünler, iş geliştirme ve yeni pazarlar yaratma konusunda temel çıkış noktasıdır. “Pazarlamada Yeni Trendler ve Geleceği Kazandıran Stratejiler” başlıklı eğitimin temel amacı, işletmelerin rekabetçi zekalarını kullanarak, pazardaki değişimleri öngörerek, riskleri kontrol ederek nasıl güçlü stratejiler geliştirebileceklerine yönelik gerekli düşünsel platformu oluşturabilmektir. Bu ana amaç doğrultusunda eğitimin bir diğer yan amacı, kurumların geleceği kazanabilmeleri açısından pazarlamanın kurumsal stratejileri yönlendirmekte oynadığı önemli rolü anlatmak ve işletmelerin pazarlamadaki yeni trendleri takip ederek tüketicilerin beklentilerini sürekli olarak karşılayabilmeleri için gerekli kavramsal ve uygulamaya ilişkin en güncel yaklaşımların katılımcılara aktarılması amaçlanmaktadır.
Dijital Pazarlamada Yeni Trendler Ve Geleceği Kazandıran Stratejiler
03.05.2024 10:00 • 04.05.2024 16:00 • 2 gün
- İşletmelerde Pazar Yönlü Kültürel Değişim - Yeni Ekonomi Sürecinde Yaşanan Değişimler ve Pazarlama - Pazarlama Anlayışındaki Gelişmeler - Günümüzde Pazarlamanın Değişen Rolü - Postmodern Pazarlama - Değer Pazarlaması - Müşteri Deneyimi Yönetimi - Bilişim Ekonomilerinde Pazarlamanın Temelleri - Veri Tabanlı Pazarlama - Pazarlamada Büyük Veri Yönetimi - Pazarlama 3.0 ve Yeşil Pazarlama - Pazarlama 4.0 ve Pazarlama 5.0 - Endüstri 4.0 - Toplum 5.0 - Bütünleşik Pazarlama - İçsel Pazarlama - İlişkisel Pazarlama - Birebir Pazarlama |
Katılım Bankalarında çalışan pazarlama, pazarlama iletişimi,
satış ve marka profesyonelleri katılabilir.