Eğitimin Amacı

Müşteri Deneyimi alanında Dünya ve ülkemizde ortaya çıkan yeni uygulamalar sonucu değişen müşteri ihtiyaçları ile yeni çağın deneyim anlayışı değişmiştir. Bu durumun finans alanında hangi değişim ve gelişim ihtiyaçlarına neden olduğunun eğitim katılımcılarına kazandırılması amaçlanmaktadır. Ayrıca eğitim sonunda her kurumun kendi deneyim yolculuğu akışını nasıl gözden geçirebileceğine dair ön görüye sahip olması amaçlanmaktadır.

Müşteri Deneyiminde Yeni Çağ

03.05.2024 10:00 • 04.05.2024 16:00 • 2 gün

  • Müşteri Deneyimi alanında, Dünya ve Türkiye’de değişen trendler
  • Müşteri ve Deneyim
  • Deneyim alanında olmazsa olmaz uygulamalar
  • Kullanıcı deneyiminin önemi
  • Kullanıcı deneyiminde unutulmaması gereken alanlar
  • Deneyim yönetimi
  • Müşteri şikayet yönetimi ve önemi
  • Müşteri deneyimini ölçmek
  • Deneyim ilkeleri
  • Deneyimi iyileştirmek için öneriler


Bankaların Müşteri Deneyimi, Müşteri Memnuniyeti, Müşteri İletişim Merkezi alanlarında çalışan yöneticiler, ekip liderleri, takım liderleri, müşteri ile iletişim sağlayan departmanların yöneticileri, müşteri akışlarını yöneten ve yönlendiren, süreçleri düzenleyen banka çalışanları katılabilir.