Müşteri Deneyiminde Yeni Çağ

Eğitimin Amacı
Müşteri Deneyimi alanında Dünya ve ülkemizde ortaya çıkan yeni uygulamalar sonucu değişen müşteri ihtiyaçları ile yeni çağın deneyim anlayışı değişmiştir. Bu durumun finans alanında hangi değişim ve gelişim ihtiyaçlarına neden olduğunun eğitim katılımcılarına kazandırılması amaçlanmaktadır. Ayrıca eğitim sonunda her kurumun kendi deneyim yolculuğu akışını nasıl gözden geçirebileceğine dair ön görüye sahip olması amaçlanmaktadır.
Müşteri Deneyiminde Yeni Çağ
03.05.2024 10:00 • 04.05.2024 16:00 • 2 gün
- Müşteri
Deneyimi alanında, Dünya ve Türkiye’de değişen trendler
- Müşteri
ve Deneyim
- Deneyim alanında olmazsa
olmaz uygulamalar
- Kullanıcı deneyiminin
önemi
- Kullanıcı deneyiminde
unutulmaması gereken alanlar
- Deneyim yönetimi
- Müşteri şikayet yönetimi
ve önemi
- Müşteri deneyimini ölçmek
- Deneyim ilkeleri
- Deneyimi iyileştirmek
için öneriler
Bankaların
Müşteri Deneyimi, Müşteri Memnuniyeti, Müşteri İletişim Merkezi alanlarında
çalışan yöneticiler, ekip liderleri, takım liderleri, müşteri ile iletişim
sağlayan departmanların yöneticileri, müşteri akışlarını yöneten ve
yönlendiren, süreçleri düzenleyen banka çalışanları katılabilir.