Portföy Oluşturma ve Portföyde Derinleşme (İleri Düzey Satış Teknikleri)

Eğitimin Amacı
Temel eğitimi alan satış profesyonellerine müşteri karşısında, hangi kaynakları kullanıp, ne zaman, neyi, nasıl yapacaklarını sağlayarak “Sadık Müşteri Portföyü Oluşturma” serüvenlerinde onlara yol gösterici olmaktır. Pazarlamacının/Satıcının müşteri bulmadan başlayıp portföy oluşturma ve portföyde derinleşme ile sürdürülebilir başarıyı nasıl bir yaşam tarzı-alışkanlık haline getirebileceği kesinliği kanıtlanmış uygulamalarla birlikte anlatmaktadır.
Portföy Oluşturma ve Portföyde Derinleşme (İleri Düzey Satış Teknikleri)
09.12.2022 10:00 • 10.12.2022 16:00 • 2 gün
Eğitim üç bölümden oluşur. Her bölümün sonunda uygulamalı vaka
çalışması yapılacaktır. 1. SATIŞ SÜRECİNİ TANIMA VE MÜŞTERİ BULMA · Çalıştığımız dünyayı tanıma · Müşteriyi, ürünleri, satış süreçlerini tanıma · Veri Ve Verinin Sonuç Odaklı Kullanılması · Fiyatlamada Temel Yaklaşımlar · Müşteri bulma kaynakları · Pazar Analizleri 2. MÜŞTERİ KAZANMA: PORTFÖY OLUŞTURMA 2.1 Görüşme Öncesi Yapılması Gerekenler: Paylaşmaya Hazırlık · Hedef Belirlemek · Hedefe Uygun Portföy Oluşturmak · Görüşme Öncesi Hazırlıklar 2.2 Görüşme Anında Yapılması Gerekenler: Paylaşmaya Karar Vermek · Görüşmenin Kapsamı: Görüşme Satışın Kalbidir · Görüşme Sürecinde Modelinin Kullanılması · Planlı ve Sistematik Satışta Öğrenim Çemberi · Planlı Ve Sistematik Satış (PSS) · Planlı ve Sistematik Satışta Sunum Stratejileri · En Gelişmiş Sunum Stratejisi: NAIDAS Modelinin Kullanılması · Müşteriyle karşılaşma · Müşteriyi anlamak: İhtiyaçların doğru tespiti · Müşteriye değer önerisinde bulunmak · Teklif verme · İtirazları Karşılamak · Satışı Tamamlamak · İknada Başarının Sırları · Müşteri Pazarlık Taktikleri · Satıcılar Tarafından En Çok Kullanılan Taktikler 3. MÜŞTERİ İLİŞKİLERİNİN GELİŞTİRİLMESİ: SADIK MÜŞTERİ PORTFÖYÜ OLUŞTURMA: Paylaşmayı Sürdürmek · Portföyün Analizi · Stratejik Planlama · Portföyde Derinleşme: Büyüklük stratejisi/ Çapraz Satışla Derinleşme Stratejisi/Kârlılık Stratejisi · Şikâyetleri Anlamak Sonsöz: Vites büyüt düşünsel ve fiziksel bariyerlerini yık! |
Bireysel, KOBİ, Ticari ve Kurumsal müşteri segmentlerine
yönelik Pazarlama ve Satış bölümlerinde çalışan/çalışacak uzman ve yöneticiler
için hazırlanmış ileri düzey bir eğitimidir.