Eğitim üç bölümden oluşur. Her bölümün sonunda uygulamalı vaka
çalışması yapılacaktır. 1. SATIŞ SÜRECİNİ TANIMA VE MÜŞTERİ BULMA · Çalıştığımız dünyayı tanıma · Müşteriyi, ürünleri, satış süreçlerini tanıma · Veri Ve Verinin Sonuç Odaklı Kullanılması · Fiyatlamada Temel Yaklaşımlar · Müşteri bulma kaynakları · Pazar Analizleri 2. MÜŞTERİ KAZANMA: PORTFÖY OLUŞTURMA 2.1 Görüşme Öncesi Yapılması Gerekenler: Paylaşmaya Hazırlık · Hedef Belirlemek · Hedefe Uygun Portföy Oluşturmak · Görüşme Öncesi Hazırlıklar 2.2 Görüşme Anında Yapılması Gerekenler: Paylaşmaya Karar Vermek · Görüşmenin Kapsamı: Görüşme Satışın Kalbidir · Görüşme Sürecinde Modelinin Kullanılması · Planlı ve Sistematik Satışta Öğrenim Çemberi · Planlı Ve Sistematik Satış (PSS) · Planlı ve Sistematik Satışta Sunum Stratejileri · En Gelişmiş Sunum Stratejisi: NAIDAS Modelinin Kullanılması · Müşteriyle karşılaşma · Müşteriyi anlamak: İhtiyaçların doğru tespiti · Müşteriye değer önerisinde bulunmak · Teklif verme · İtirazları Karşılamak · Satışı Tamamlamak · İknada Başarının Sırları · Müşteri Pazarlık Taktikleri · Satıcılar Tarafından En Çok Kullanılan Taktikler 3. MÜŞTERİ İLİŞKİLERİNİN GELİŞTİRİLMESİ: SADIK MÜŞTERİ PORTFÖYÜ OLUŞTURMA: Paylaşmayı Sürdürmek · Portföyün Analizi · Stratejik Planlama · Portföyde Derinleşme: Büyüklük stratejisi/ Çapraz Satışla Derinleşme Stratejisi/Kârlılık Stratejisi · Şikâyetleri Anlamak Sonsöz: Vites büyüt düşünsel ve fiziksel bariyerlerini yık! |