Eğitimin Amacı

Temel eğitimi alan satış profesyonellerine müşteri karşısında, hangi kaynakları kullanıp, ne zaman, neyi, nasıl yapacaklarını sağlayarak “Sadık Müşteri Portföyü Oluşturma” serüvenlerinde onlara yol gösterici olmaktır. Pazarlamacının/Satıcının müşteri bulmadan başlayıp portföy oluşturma ve portföyde derinleşme ile sürdürülebilir başarıyı nasıl bir yaşam tarzı-alışkanlık haline getirebileceği kesinliği kanıtlanmış uygulamalarla birlikte anlatmaktadır.

Portföy Oluşturma ve Portföyde Derinleşme (İleri Düzey Satış Teknikleri)

09.12.2022 10:00 • 10.12.2022 16:00 • 2 gün

Eğitim üç bölümden oluşur. Her bölümün sonunda uygulamalı vaka çalışması yapılacaktır.

1.        SATIŞ SÜRECİNİ TANIMA VE MÜŞTERİ BULMA

·         Çalıştığımız dünyayı tanıma

·         Müşteriyi, ürünleri, satış süreçlerini tanıma

·         Veri Ve Verinin Sonuç Odaklı Kullanılması

·         Fiyatlamada Temel Yaklaşımlar

·         Müşteri bulma kaynakları

·         Pazar Analizleri

2.        MÜŞTERİ KAZANMA: PORTFÖY OLUŞTURMA

2.1   Görüşme Öncesi Yapılması Gerekenler: Paylaşmaya Hazırlık

·         Hedef Belirlemek

·         Hedefe Uygun Portföy Oluşturmak

·         Görüşme Öncesi Hazırlıklar

2.2   Görüşme Anında Yapılması Gerekenler: Paylaşmaya Karar Vermek

·         Görüşmenin Kapsamı: Görüşme Satışın Kalbidir

·         Görüşme Sürecinde Modelinin Kullanılması

·         Planlı ve Sistematik Satışta Öğrenim Çemberi

·         Planlı Ve Sistematik Satış (PSS)

·         Planlı ve Sistematik Satışta Sunum Stratejileri

·         En Gelişmiş Sunum Stratejisi: NAIDAS Modelinin Kullanılması

·         Müşteriyle karşılaşma

·         Müşteriyi anlamak: İhtiyaçların doğru tespiti

·         Müşteriye değer önerisinde bulunmak

·         Teklif verme

·         İtirazları Karşılamak

·         Satışı Tamamlamak

·         İknada Başarının Sırları

·         Müşteri Pazarlık Taktikleri

·         Satıcılar Tarafından En Çok Kullanılan Taktikler

3.        MÜŞTERİ İLİŞKİLERİNİN GELİŞTİRİLMESİ: SADIK MÜŞTERİ PORTFÖYÜ OLUŞTURMA: Paylaşmayı Sürdürmek

·         Portföyün Analizi

·         Stratejik Planlama

·         Portföyde Derinleşme: Büyüklük stratejisi/ Çapraz Satışla Derinleşme Stratejisi/Kârlılık Stratejisi

·         Şikâyetleri Anlamak

Sonsöz: Vites büyüt düşünsel ve fiziksel bariyerlerini yık!


Bireysel, KOBİ, Ticari ve Kurumsal müşteri segmentlerine yönelik Pazarlama ve Satış bölümlerinde çalışan/çalışacak uzman ve yöneticiler için hazırlanmış ileri düzey bir eğitimidir.