• Yönetici Olma Sorumluluğu • Sullivan Ekip Oluşturma Modeli • Ekip Üyeleri Karşısında Ekip Liderinin Rolü • Ekip oluştururken karşılaşılabilecek sorunlar • Takım Olma Safhaları • Ekip içinde Ortak Amaç ve Olumlu İklim • Motivasyon İklimi Oluşturma • Amaç, Otonomi, Uzmanlık Ekiplerin stratejik ve operasyonel hedefleri • Uzmanlık ve ekip rolleri belirleme • Ekip toplantıları • Birebir Görüşmeler ve İşlerin takibi • Olumlu ve Olumsuz Geribildirimlerle İşlerin Yönetimi • Liderlikte Kişilerin Gelişim Düzeyine Göre Durumsallık • Kurban ve Sorumlu Yaklaşımlarının Yönetimi • Ekip İçi İlişkileri Yönetmek • Ekip içinde nelere izin vermeyiz? • Yardımlaşma ve destekleme kültürü oluşturmak • Açık İletişim İklimi • Çalışanın Katkısını Almak • Ekipte Güven Oluşturmak ve güvenin formülü • Liderlerin ekip içindeki bulaşıcı olumsuz davranışları |