Müşteri deneyimi odaklı dönüşüm Müşteri deneyimi fazları Müşteri deneyimi stratejisi ve marka vaadi Müşteri deneyimi stratejisi oluşturma Stratejinin uygulanmasında çalışanın rolü Müşteri gibi düşünme Marka değer önerisi ve marka misyonu Müşteri yolculuğu haritalama Müşteri yolculuğu haritalamanın ilkeleri ve önceliklendirme Müşteri deneyimi ölçüm ilkeleri Müşterinin sesi, çalışanın sesi ve iş süreçlerine aynı açıdan bakma Müşteri deneyimini geliştirme Müşteri odaklı kültür Aksiyon belirleme
STRATEJİ Müşteri Deneyimi Stratejinizi yaratın
ÖLÇÜM Müşteri Deneyimi ölçümünüzü tasarlayın
İNSAN Çalışanlarınızı müşterinin kahramanlarına dönüştürün |
Müşteri deneyimi birimi çalışanları
CRM, pazarlama, ürün ve satış kanalı yetkili ve yöneticileri
Ödeme sistemleri yetkili ve yöneticileri
İnsan kaynakları yetkili ve yöneticileri
Tedarik yönetimi gibi üçüncü partilerle çalışan birim yetkili ve yöneticileri
Hukuk, yasal uyum ve kontrol birimleri yetkili ve yöneticileri
Müşteri deneyimi alanında en iyi küresel vaka uygulamalarını keşfetmek
ve yeni araçları, teknikleri ve metodolojileri öğrenmek isteyen tüm
çalışanlar