Eğitimin Amacı

Organizasyonunuzun, deneyim ve dönüşüm çağında bugünü en iyi şekilde değerlendirmesini hedefliyoruz. Çalışanlarınızın etkin müşteri deneyimi yönetimi yapabilmeleri, müşteri odaklılık ve müşteri deneyiminde mükemmellik adına net ve ulaşılabilir yol haritası planlayabilmeleri için ihtiyaçları olan tüm gerekli araç ve becerilerin paylaşılmasını amaçlıyoruz. Hedefimiz; yeni çağa doğru tekniklerle yaklaşmak, her bir çalışanın çalıştığı birim için sürdürülebilir bir müşteri deneyimi yönetimi planlaması yapabilmesi adına gerekli becerileri kazandırmaktır.

Müşteri Deneyim Atölyesi

16.02.2024 10:00 • 17.02.2024 16:00 • 2 gün

Müşteri deneyimi odaklı dönüşüm

Müşteri deneyimi fazları

Müşteri deneyimi stratejisi ve marka vaadi

Müşteri deneyimi stratejisi oluşturma

Stratejinin uygulanmasında çalışanın rolü

Müşteri gibi düşünme

Marka değer önerisi ve marka misyonu

Müşteri yolculuğu haritalama

Müşteri yolculuğu haritalamanın ilkeleri ve önceliklendirme

Müşteri deneyimi ölçüm ilkeleri

Müşterinin sesi, çalışanın sesi ve iş süreçlerine aynı açıdan bakma

Müşteri deneyimini geliştirme

Müşteri odaklı kültür

Aksiyon belirleme

 

STRATEJİ

Müşteri Deneyimi

Stratejinizi yaratın

 

ÖLÇÜM

Müşteri Deneyimi

ölçümünüzü

tasarlayın

 

İNSAN

Çalışanlarınızı

müşterinin

kahramanlarına

dönüştürün


Müşteri deneyimi birimi çalışanları

CRM, pazarlama, ürün ve satış kanalı yetkili ve yöneticileri

Ödeme sistemleri yetkili ve yöneticileri

İnsan kaynakları yetkili ve yöneticileri

Tedarik yönetimi gibi üçüncü partilerle çalışan birim yetkili ve yöneticileri

Hukuk, yasal uyum ve kontrol birimleri yetkili ve yöneticileri

Müşteri deneyimi alanında en iyi küresel vaka uygulamalarını keşfetmek

ve yeni araçları, teknikleri ve metodolojileri öğrenmek isteyen tüm

çalışanlar