Eğitimin Amacı

❑ Bankacılıkta Müşteri Veri Yapısı       ▶ Demografik/Firmografik Veriler ...

Bankacılıkta Veri Analitiği ve Yapay Zeka Uygulamaları

29.11.2025 10:00 • 29.11.2025 16:00 • 1 gün

Bankacılıkta Müşteri Veri Yapısı

      Demografik/Firmografik Veriler

      İşlem Verileri

      İletişim Verileri

      Dış Veri Kaynakları

      Yapay Zekanın Son 3 Yıldaki Gelişimi Ve Bankacılık Sektörüne Etkileri

Veri Analitiği – Güncel Bankacılık Problemleri

      Kredi Risk Analitikleri: Başvuru, Gecikme ve Gelir Modellerinde Yenilikçi Yaklaşımlar;

Self-Comparison ve Population Comparison ile Birlikte Peer Comparison ile Değişken

Türetme

      Pazarlama Analitikleri: Ensemble Metotlar (Random Forest, Xgboost) ve Kendini

Güncelleyen Modeller ile Next-Best-Action Modelleme; Müşteri Yaşam Boyu Değerini

Hesaplama

      Fraud Analitikleri: Multi-Genre Analitikler (Patika, Network, Birliktelik Modelleri) İle

Fraud Tahminleme; Atm Ve Kredi Kartı İşlem Fraud Modelleri İçin Gerçek-Zamanlı Akan Veri

Analitikleri

      Üretken Yapay Zeka Uygulamaları: Doğal Dil Modellerinin Bankacılığa Yansımaları

Dijital dönüşümü ve yapay zeka’yı daha iyi öğrenmek isteyenler veya bankalarda CRM, kredi risk, kredi izleme, suiistimal (fraud) ya da insan kaynakları analitiği ile uğraşan veri bilimciler, pazarlama, satış, operasyon gibi ekiplerde yer alan veri analistlerinin katılımına uygundur.