Eğitimin Amacı

Katılımcılar, veriye dayalı strateji geliştirme, veri kaynakları ve kullanım alanları, performans metriklerini belirleme ve ölçümleme yöntemleri gibi analitik konularda odak geliştirir. Katılımcıların, her kademede veri odaklı bir şirket vizyonu kurgulamaları ve benimsemeleri hedeflenir.

Müşteri, Pazar ve Performans Odaklı Veri Analitiği

16.05.2025 10:00 • 17.05.2025 16:00 • 1 gün

Pazarlama Analitiği nedir?

Pazar Analizinde Temel Kavramlar

Müşteri Veri Türleri ve Kaynakları

Müşteri Davranış Analizi ve Segmentasyon

Müşteri ve Pazar Verilerinin Entegrasyonu

Veriye Dayalı Karar Alma ve Strateji Geliştirme

Performans Ölçümleme ve Raporlama

Potansiyel Metriklerin Belirlenmesi

Dashboard Tasarımı

Veri Görselleştirme ve Kullanma Teknolojileri


Pazarlama, satış, ürün yönetimi, CRM, veri yönetimi, analitik, dijital pazarlama, süreç yönetimi, proje yönetimi, strateji gibi birim çalışanlarına uygundur.