Bankacılıkta Profesyonel Duruş Sergileme

Eğitimin Amacı
Görevi güvenlik sağlama ve müşteri karşılama olan personelin işlerinde mükemmeliyeti sağlamaları için gerekli bilgi, beceri ve davranışların kurumsal imajınıza yansıtmak bu eğitimin temel amacıdır. Eğitim, Bankaya gelen misafirleri karşılarken bankamıza yakışan mükemmel bir ilk izlenim bırakabilme, beklentileri, istek ve ihtiyaçları karşılayabilmek ve bütün bunları profesyonel bir şekilde gerçekleştirebilmeyi hedefler.
Bankacılıkta Profesyonel Duruş Sergileme
01.04.2023 10:00 • 01.04.2023 16:00 • 1 gün
GELİŞTİRİLMESİ HEDEFLENEN YETKİNLİKLER - Algılama ve Algılanma’ da Farkındalık yaratma
ÇALIŞMA ORTAMIMIZI YÖNETME
Görev ve Sorumluluklarımız Çalışma Ortamının Düzeni İş ve Zaman Planlaması Kişisel bakımımız MİSAFİRİ ANLAMA ve UYGUN YAKLAŞIM SERGİLEME Karşılama İhtiyacı saptama Gerekeni en uygun şekilde ele Alma Ağırlama- Uğurlama |
İMAJIMIZ ve İLK İZLENİMLER -Kişisel İmaj ve Kurum Kültürü -İmajı Planlama ve Düzenleme --İlk izlenim ve önemi -Profesyonel Kimliğimiz -Profesyonel Etki Sağlama -Kuruma Uygun Tavır ve Tutum Oluşturma NASIL ALGILANIYORUM ? Başım ve Yüzüm Ellerim ve Kollarım Ayaklarım ve Bacaklarım Gövdem ve Nefesim Sesim ve Kelimelerim Kıyafetlerim ve Aksesuarlarım Duruşum ve Mekânı Kullanma Tarzım Nasıl Algılandığımı Biliyor muyum? İstediğim İmajı Yaratabiliyor muyum?
|
Uzman ve Üstü Yönetici ve Yönetici Adayları Katılabilir.